صفحه اصلی
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
موضوعات
آرشیو عکس و فیلم
عکس 1 - نمایش دغل بازان [1]
عکس 2 - نمایش شور و شیرین [1]
عکس 3 - نمایش به من میگن سالار [1]
عکس 4 - نمایش سفیر عشق [1]
عکس 5 - نمایش کت جادویی [1]
عکس 6 - نمایش صبور [1]
عکس7 - نمایش قابلمه [0]
عکس 8 - نمایش نشسته در غبار [0]
عکس 9 - نمایش خاطره اما خاکستر1 [0]
عکس 10 - نمایش خیال خیس اطلسی [0]
عکس 11 - نمایش گروگان 1 [0]
عکس 12 - نمایش خواب بودم وقتی باران آمد [0]
عکس 13 - نمایش فرنگ رفته ها [0]
عکس 14 - نمایش پارکینگ [0]
عکس 15 - نمایش خط و نشون 1 [0]
عکس 16 - نمایش خط و نشون 2 [0]
عکس 17 - نمایش گروگان 2 [0]
عکس 18 - نمایش خاطره اما خاکستر 2 [0]
عکس 19 - نمایش عمو جعفر [0]
عکس 20 - نمایش نیلی ترین رخسار [0]
عکس 21 - نمایش خان سالار [0]
عکس 22 - نمایش دستفروش [0]
عکس 23 - نمایش دردسرهای خانم ناظم [0]
عکس 24 - نمایش چهارپایه [0]
عکس 25 - نمایش عروسی اجباری [0]
عکس 26 - نمایش گره [0]
عکس 27 - نمایش شیطان بازی [0]
عکس 28 - نمایش انعکاس [0]
عکس 29 - نمایش قبض سنگین [0]
عکس 30 - نمایش کلاف [0]
عکس و تیزر 31 - نمایش تمام ناتمام [1]
اخبار
1- تئاتر سایه و جشنواره رضوان سال 92 [1]
2- اجرای گروه سایه در محرم و صفر سال ۹۲ [1]
11- هیات انتخاب آثار بخش نمایش‌های صحنه‌ای دهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی [1]
12- تمدید مهلت ارسال آثار به بخش پوستر جشنواره «مریوان» [1]
13- یادبود حمید سمندریان (تیرماه 94) [1]
14- دو خبر از دهمین جشنواره تئاتر رضوی [1]
3- تست بازیگری [1]
4- تقدیر از عوامل تئاتر سفیر عشق [1]
5- کار جدید گروه تئاتر سایه شهرستان با موضوع دفاع مقدس [1]
6- عروج غریب پنجه طلاها ... [1]
7- معارفه دبیر انجمن نمایش باخرز [1]
8- تجلیل [1]
9- نمایش طنز گروه سایه به مناسبت دهه فجر1393 [1]
10- اجرای عمومی نمایش طنز عمو جعفر [1]
15- درگذشت هما روستا [1]
17- صبور،کار جدید گروه سایه باخرز برای اربعین سال 94 [1]
16- «پناهنده» به مشهد می‌‌رود [1]
18- نمایش‌های مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر بهمن ماه 94 معرفی شدند [1]
19 - تئاتر طنز گروه سایه به مناسبت شب میلاد حضرت علی اکبر 1395 [1]
20 - نمایش جدید از ارکان گروه تئاتر سایه شهرستان در سال 1402 [1]
سایر
1- پیام روز جهانی تئاتر 2015 [1]
2- دیالوگ ماندگار تئاتری (1) [1]
3- زبان_زبان تئاتر [1]
اطلاعات عمومی
1- در مورد وایبر: [1]
گزارش
1- اولین بیلان کاری انجمن هنرهای نمایشی باخرز [1]
2- اجرای گروه هنرهای نمایشی سایه در دهه ی فجر ۹۲ [1]
3- گزارش از ایرج راد [1]
4- مشکلات تئاتر [1]
اعلانات
2- پیشنهاد کار عاشورایی به گروه تئاتر سایه [1]
3- همکاری در نمایش کت جادویی [1]
1- انتخاب اعضاء فعال انجمن نمایش باخرز [1]
دلنوشته
4- سیب ... [1]
1- طفلان خیمه ی حسین (ع)... [1]
2- سوسوی غریب [1]
3- کمپین عاشقان پیامبر(ص) [1]
خاطره
1- حادثه جالب... [1]
مناسبات
6- 17 ربیع الاول- تبریک میلاد دو یاس بی قرینه [1]
1- روز دانشجو سال 92 [1]
2- یلدای ۱۳۹۲ [1]
3- دهه ی فجر سال 92 [3]
4- نوروز 93 [1]
5- ماه خدا (93) [1]
7 شادباش نوروز 1395 [1]
آرشیو نمایشنامه
1- هدیه تولد [1]
2- آشیانۀ سیمرغ [2]
فراخوان و جشنواره
1- اولین فراخوان عمومی تئاتر باخرز [1]
3- فراخوان جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسی کردستان(آذر 94) [1]
4- مسابقه تئاتر نوجوان (مهرماه 1394) [1]
5- فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) [1]
6- فراخوان چهارمین جشنواره تئا‌تر شهر [1]
7- فراخوان بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان [1]
8- فراخوان دهمین جشنواره بین‌‌المللی تئا‌تر خیابانی مریوان [1]
9- سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه زائر فراخوان داد [1]
2- فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری بسیج در مشهد [1]
10- مهلت ثبت‌نام در جشنواره تئاتر دانشگاهی آبانماه 94 [1]
نقد
معرفی کتاب
1- کتاب واژگان تئاتر [1]
2- کتاب دو جلدی «بازیگری» [1]
3- کتاب پیاده در مه [1]
4- آقای بازیگر (زندگی و آثار عزت الله انتظامی) [1]
5- به سوی تئاتر بی چیز نویسنده: یرژی گروتفسکی [1]
6- سیستم و روش های هنر خلاق نویسنده: کنستانتین سرگیویچ استانیسلاوسکی [0]
7- شاهین سرکیسیان (بنیان گذار تئاتر نوین ایران) [0]
8- میراث صحنه (زندگی تئاتری جمشید لایق) [0]
9- این صحنه خانۀ من است [0]
10- کارگردانی نمایشنامه به زبان ساده نویسنده: ریک دی روشرز [0]
11- کارگردانی نمایشنامه (تحلیل ارتباط شناسی و سبک) [0]
12- شناخت عوامل نمایش نویسنده: ابراهیم مکی [0]
13- مقدمه بر تئاتر آینۀ طبیعت نویسنده: اورلی هولتن [0]
14- تئاتر و کارگردانی نویسنده: ژان ژاک روبین [0]
15- پرورش صدا و بیان هنرپیشه نویسنده: سیسیلی بری [0]
16- فن نمایشنامه نویسی نویسنده: لاجوس اگری [0]
17- اصول کارگردانی نمایش نام نویسندگان : الکساندر دین ، پروفسور لارنس کارا [0]
مقاله
1- رازهاي موفقيت يك اجراء [1]
2- نمایشنامه نویسی با طنزنامه های خوش بینانه [1]
3- هارولد پینتر، نمایشنامه‌نویس یا سیاستمدار؟ [1]
4- بررسی ریشه‌های ابزورد در آثار چخوف [0]
5- بررسی دلیل عدم شکل گیری درام دیالکتیک [0]
بانک اطلاعات هنرمندان تئاتر باخرز
1- قاسم حقیقی [1]
2- یاسر حقیقی [1]
3- محمود فعال [1]
4- محمد پرویزی [1]
مجله نمایش
مطالب آموزشی
1- آزمون شخصیت شناسی [1]
2- برخی از رشته های درمانی به روش های هنری [1]
معرفی گروه
1- گروه تئاتر سایه باخرز [1]
بزرگان تئاتر جهان
1- «برتولت برشت» [1]
پاتوق هفتگی تئاتر باخرز
1- هفته دوم خرداد94 [1]
درباره ما
#به توکل نام اعظمش# درود بیکران...این وبلاگ برای استفاده هر ایرانی دوستدار هنر تئاتر در همه جای کره خاکی ،بالاخص تئاتردوستان باخرزی تهیه و تنظیم گردید.امید است مفید واقع شود
نویسندگان
نظرسنجی
آیا از مطالب سایت رضایت دارید؟
خبرنامه
لینک دوستان
وبلاگ حاج سید مهدی میر داماد
انجمن مداحان شهرستان بابل
فستیوال تئاتر اوینیون
انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران
خانه تئاتر دانشگاهی
پایگاه هنر ایرانیان
سایت تئاتر نت
گروه هنری رجاء
بلاگ محمود ناظری
گروه کوچه
تئاتر اصفهان
گروه هنری پیوند یزد
گروه تئاتر صحنه
گروه سایا تئاتر
گروه اقلید
گروه خوابگردهای صحنه
گروه باریش
گروه بال
گروه تئاتر سایه روشن
انجمن هنرهای نمایشی گناوه
گروه تئاتر ژین
گروه عروسکهای جادویی
گروه تئاتر آرام
تماشاخانه ایران شهر
تئاتر نت
سایت نمایشگر
خبرگزاری فارس
ایران تئاتر
اداره تئاتر
سایت تئاتر درمانی
تئاتر شهر تهران
تماشاخانه سنگلج
خبرگزاری شبستان
خبرگزاری پانا
خبرگزاری حیات
خبرگزاری موج
خبرگزاری آنا
خبرگزاری ایلنا
خبرگزاری ایسنا
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرگزاری میراث فرهنگی
فردا نیوز
خبرگزاری آریا
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
سایت جشنواره تئاتر فجر
خبرگزاری مهر
سایت ایران تئاتر
اخبار باخرز
دیار موحدان
...::::هرچی بخوای هست::::...
درگاه فرهنگ وهنرشهرستان های تایبادوباخرز
انجمن شعرباخرز
همراز عاشقی
گروه تئاتر چارپایه
گروه تئاتر شالیزه
گروه تئاتر لیو
گروه تئاتر سایه
گروه تئاتر آو
گروه تئاتر پوشه
قیمت روز خودروی شما
دانلود سریال جدید
گرافیست ارسال لینک
امکانات دیگر
ساعت فلش مذهبی تاریخ روز ذکر روزهای هفته
نوشته شده در : جمعه 31 اردیبهشت 1395 |نویسنده : یاسر حقیقی

همزمان با شب میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان ، جشن بزرگی در پارک پردیس شهرستان برگزار گردید.

گروه هنرهای نمایشی سایه بایک نمایش طنز عالی در این جشن ظاهر شد و به توفیق خدای مهربان علی رغم کمترین فرصت ممکن برای تمرینات،مورد پسند واقع شده و موجب شادی و جلب رضایت اکثر مردم و مسئولین شد.

نمایش طنز خان سالار به نگارش و کارگردانی یاسرحقیقی توانست به مدت 20 دقیقه به طور مداوم خنده را بر لبان شهروندانی که در جشن شرکت کرده بودند بنشاند.

فعالین در گروه عبارتند از:


بازیگران :

یاسر حقیقی _ سعید نعمتی


یاریگران :

محمد لایق _ مهدی جنگلی _ علی الله دادی




نظرات (2) ادامه مطلـــب
نوشته شده در : یکشنبه 01 فروردین 1395 |نویسنده : یاسر حقیقی

    ***بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد***


                                 https://rozup.ir/view/1386768/IMG_20160319_024812-1.jpg                                     


                


             




نظرات (0) ادامه مطلـــب
نوشته شده در : یکشنبه 01 فروردین 1395 |نویسنده : یاسر حقیقی


هارولد پینتر، نمایشنامه‌نویس یا سیاستمدار؟

هارولد پینتر، نمایشنامه‌نویس، بازیگر، سیاستمدار و فعال حقوق بشر، از نویسندگانی است که مارتین اسلین، آثار او را ابزورد دانسته ولی خود پینتر همواره از این طبقه‌بندی گریخته و بی‌آن‌که خود خواستههارولد پینتر باشد مبدع سبک پینترسک یا پینتریسم است. پینتر، نطق‌های زیادی را علیه مارگارت تاچر، تونی بلر و جورج بوش انجام داده که بسیاری، اعطای جایزه نوبل به او را در سال 2005 به همین دلیل می‌دانند. هارولد پینتر نمایشنامه‌نویسی صاحب سبک است که بیان فشرده و گیرای او، با مکث‌ها و سکوت‌های عمیق و مؤثر معروف است. سکوت‌هایی که کارگردان‌ها و بازیگران بسیاری را به زحمت انداخته و البته مایه خنده پینتر بوده است. خود پینتر گفته است: «‌اگر به معنای این سکوت‌ها پی نمی‌برید حذف‌شان کنید.‌» شوخی‌ای که بیشتر، تحریک کننده برای مبارزه است تا راهکاری عملی. در بیان اهمیت و تاثیر پینتر بر تئاتر همین بس که سبک پینترسک با اجرای نخستین نمایش وی، اتاق در سال 1960، به کلیه آثار خود او و دیگر آثار تئاتری و غیر تئاتری  انگلیسی زبانی اطلاق شده که ابهام‌آمیز و پرتنش هستند.
هارولد پینتر تنها فرزند پدر و مادری یهودی در اکتبر 1930 در محله هاکنی شمال لندن متولد شد و پدرش خیاط بود. او در فضایی سرشار از اظهارات یهود ستیزی بزرگ شد که اهمیت به سزایی در نمایشنامه‌نویس شدنش داشت. در شروع جنگ بین‌المللی دوم، در 9 سالگی مجبور به ترک لندن شد و در 12 سالگی به لندن بازگشت. پینتر می‌گوید تجربه بمباران‌های جنگ هیچ‌وقت او را رها نکرده است.
مارتین اسلین، در 1968پینتر را هم‌رده شکسپیر و بکت دانست و در کتاب اثرگذار و تاریخ‌سازش تئاتر ابزورد، در فصلی بلند به کار او پرداخت و او را در زمره مهم‌ترین چهره‌های تئاتری شمرد که خود، ‌«ابزورد» نام می‌‌نهاد. دنیای نقد حتی دهه‌ای صبر نکرد تا ببیند پینتر پیچیده‌تر و پردستاوردتر از آن است که در محدوده‌ای چنین ـ‌ یا اصلاً هر محدوده‌ای ـ‌ جای‌گیرد و تعریف شود.
بیشتر نمایشنامه‌های پینتر در بستری معمول و رئالیستی آغاز می‌شوند اما در ادامه، آرام‌آرام تغییر شکل می‌دهند و ابهام و غرابت دنیایی تمثیلی و جهانی سوررئال را می‌یابند؛ چیزی که در دنیای رمان در آثار گابریل گارسیا مارکز و رئالیسم جادویی او می‌توان یافت.
زبان خاص آثار پینتر هم در نبرد برای ایدئولوژیک‌نشدن آثار او یاری‌گرش بوده‌اند. جمله‌های ساده و بسیار فشرده آثارش، لابه‌لای انبوه مکث‌ها و سکوت‌های آدم‌ها، نمایشنامه‌هایش را چنان وهمی می‌بخشد و چنان به هر جمله وجهی کنایی و تهدید‌کننده می‌دهدکه امکان هر تعبیر مشخص و محدودی را سلب می‌کند.
نخستین نمایشنامه‌اش، "جشن تولد" (1957)، در 1958 در تئاتر لیریک لندن‌ روی صحنه رفت و به دلیل ابعاد افسانه‌ای‌اش با شکست فاحشی مواجه شد و فقط یک هفته روی صحنه بود، اما بعدها بیشتر از دیگر نمایشنامه‌هایش به روی صحنه رفت. در"جشن تولد" کمترین کلمات میان افراد نمایش رد و بدل می‌شود. ظاهراً قرار است جشن تولدی گرفته شود اما دو نفری که برای برگزاری جشن می‌آیند، در اوج گمنامی مشکوک و غریبه به نظر می‌رسند و در نهایت فرد را با خود سوار ماشینی می‌کنند و به ناکجاآبادی می‌برند و به نوعی پیک مرگ را تداعی می‌کنند در واقع تولد به نوعی مرگ فرد تلقی می‌شود و این با نگاه رمانتیک امروز سینما به مرگ تفاوت دارد و نوعی نگاه گروتسک‌وار را تداعی می‌کند.
پینتر، سپس نمایشنامه خود به نام"اتاق" را به نگارش در می‌آورد. پس از به صحنه رفتن این متن، پینتر تصمیم می‌گیرد به کار نوشتن ادامه دهد. نمایشنامه پینتر با چنان موفقیتی روبرو می‌شود که ‌یک مدرسه دیگر از پینتر اجازه می‌خواهد تا نمایشنامه"اتاق" را به صحنه ببرد. اتاق، دارای تمام اجزایی است که او در 21 سال نخست کار نمایشنامه‌‌نویسی خود از آن‌ها استفاده می‌کند، چه از جهت درون‌مایه و چه از نظر سبک. پینتر علاقه‌مند است که در این نمایش‌نامه وجود تهدید را در معرض دید قرار دهد و سپس آدم‌هایی، در این‌جا را مطالعه کند که زیر فشار این تهدید در شرف نابودی هستند.
پینتر در ۱۹۵۸ نمایشنامه دیگری به عنوان"درد مختصر" را به نگارش در می‌آورد. در همان سال هم"مستخدم ماشینی" و هم"جشن تولد" در آلمان اجراهای جهانی و معروف خود را بر صحنه می‌برند و این نخستین موفقیت جهانی پینتر را به دنبال می‌آورد...





نظرات (0) ادامه مطلـــب
نوشته شده در : جمعه 07 اسفند 1394 |نویسنده : یاسر حقیقی

نام کتاب: به سوی تئاتر بی چیز

نویسنده: یرژی گروتفسکی

ترجمه: کیاسا ناظران

انتشارات: قطره

جمعی از نظریه پردازان تئاتر سدۀ بیستم در قیاسی تشبیهی با کتاب «تئاتر و همزادش» اثر آنتوان آرتو که عهد عتیق تئاتر لقب گرفته است، این اثر را عهد جدید نامیده اند. گروتفسکی در این کتاب با رویکردی نقادانه به نظریه های آرتو، رهیافتی عملی از اندیشه های او به دست می دهد و تجربۀ سال ها فعالیت های نمایشی خود را بی پرده و صادقانه در اختیار نسل های پس از خود می گذارد. اما این اثر دامی نیز پیش پای خواننده می گسترد: گام نهادن در راهی که گروتفسکی در آن پای گذاشت و خود او به صراحت به این نکته اشاره می کند. در واقع این کتاب بیش از آنکه خواهان آموختن روشی به خواننده باشد، روش شناسی کار تئاتر را به مخاطبان آموزش می دهد. پس هر رهروی باید خود مسیر بالندگی و پویندگی خویش را کشف کند. گروتفسکی تنها در دالان را نشان می دهد، پس جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است.




نظرات (0) ادامه مطلـــب
نوشته شده در : پنجشنبه 22 بهمن 1394 |نویسنده : یاسر حقیقی

زبان_زبان تئاتر

بنا به تعریف" سوسور"« زبان درآن واحددارای وجوه فیزیکی،فیزیولوژیک،ذهنی،فردی واجتماعی است.مجموعه نظام یافته ای ازقراردادهاکه برای ارتباط میان انسانهاضروری است.زبان درعین حال،یک نهاداجتماعی ویک نظام ارزشی است.زبان اساسایک قرارداداجتماعی است که فرد اگربخواهدبادیگران ارتباط برقرارکند،بایدآن رادرتمامیتش بپذیرد».

اینگونه می توانیم بگوییم که یک اجرا مثل یک متن نمایشی دارای مجموعه ای است ازتعدادی عناصرو رمزو نشانه که زبان خاص تئاترراتشکیل می دهند.دراجرای تئاتری نویسنده ـ کارگردان ـ بازیگر ـ طراح صحنه و... برای انتقال معنا ازنشانه ها استفاده می کنند.اما نه به شکل مستقل وفردی،بلکه بطورمشترک ومتشکل عمل می کنند.یک اجرای تئاتردقیقامثل زبان نشانه ای دارای نظم وترتیب است و پر ازنشانه.ما درزبان تئاترانواع گفتار را داریم،دیالوگ،منولوگ،صدای خارجی،(راوی)ویا حتی وقتی بازیگردرسکوت به تماشاگر نگاه می کند،با این ارتباط گفتگو انجام می گیرد.وتمامی اینها دراجرا دقیقابایستی مثل یک جمله عمل کنندتاتماشاگربتواند رویداد را درک کند.و در واقع بتواندنمایشنامه را بخواند.به گفته" مارتین اسلین "«تئاتر هنری میراست وتنها بخش ماندنی آن ،متن است» اما یک متن نمایشی به خودی خودناقص است.درتئاتراجرا،کامل کننده متن نمایشی است.اضافه کردن نشانه های جدید(همچون حرکات،نور،موسیقی،گریم و...)به متن است که می تواند آنراکامل کند.وبرای تشریح بیشتر بحث می توان ازنظریه" اینگاردن" کمک گرفت.اینگاردن می گوید:«که زبان نمایش ،دنیای خود رابه طریق زیرعرضه می کند:۱ـماجراهایی که با ابزارتصویری وبصری نشان داده می شوند.۲ـ عناصری که هم کلامی وهم تصویری هستند.۳ـماجراهایی که صرفا با کلام گفته می شوند.مثلا حوادثی که بیرون ازفضای صحنه رخ می دهند».




نظرات (0) ادامه مطلـــب
نوشته شده در : دوشنبه 12 بهمن 1394 |نویسنده : یاسر حقیقی


نمایشنامه نویسی با طنزنامه های خوش بینانه

نگاهی به زندگی و افکار جرج برنارد شاو(George Bernard Shaw)

 

جرج برنارد شاو در 26 ژوئیه 1856 م در دوبلین (ایرلند) به دنیا آمد. مادر شاو آوازخوان و دانشجوی رشته هنر بود و پسرش را به مسائل فرهنگی، به ویژه موسیقی، نقاشی و تئاتر علاقه مند کرد.

شاو جوان ساعت ها از وقت خود را به مطالعه کتاب "سرمایه" نوشته مارکس و نتهای موسیقی اپرای تریستان و ایزولده اثر واگنر گذراند. در این زمان با ویلیام آرچر، منتقد تئاتر و مترجم نمایشنامه های ایبسن، آشنا شد و در 28 سالگی به کمک آرچر، کاری پیدا کرد که عبارت بود از بررسی کتاب برای یک روزنامه و نقد و تحلیل نمایشگاه های هنری برای روزنامه ای دیگر.
شاو در 29 سالگی منتقد موسیقی شد و به مدت شش سال درباره کنسرت ها و اپراها، به نوشتن مقاله هایی پرداخت چنان نافذ، ستیزه جویانه و پرشور که حتی امروز نیز خواندنشان هیجان برانگیز است.

به ادامه مطلب بروید...




نظرات (0) ادامه مطلـــب
نوشته شده در : یکشنبه 13 دی 1394 |نویسنده : یاسر حقیقی

نام کتاب: آقای بازیگر

(زندگی و آثار عزت الله انتظامی)

نویسنده: هوشنگ گلمکانی

انتشارات: قطره

این کتاب ادای دین به یکی از بزرگ ترین بازیگران تاریخ سینما و تئاتر ایران است که از برخی جهات ویژگی های منحصر به فردی دارد. چند قلۀ بازیگری سینمای ایران از آن اوست و در هر بخشی پیرامون این موضوع، نامی از او و هنرش به میان آمده و خواهد آمد.




نظرات (0) ادامه مطلـــب
تعداد صفحات : 12 صفحه قبل 1 2 3 4 5 ...11 12 صفحه بعد
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار بازدید:
میهمان آنلاین: 2
بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 22
بازدید کلی: 28,851
مطالب و نظرات:
تعداد مطالب: 80
تعداد نویسندگان: 32
عضویت:
مجموع کاربران: 5
اعضای آنلاین:

مطالب جدید
گروه تئاتر 1 تاریخ : پنجشنبه 23 شهریور 1402
آرشیو عکس و تیزر (31) تاریخ : یکشنبه 29 بهمن 1402
خبر 20 تاریخ : شنبه 14 بهمن 1402
هنرمند (1) تاریخ : چهارشنبه 15 شهریور 1402
هنرمند (2) تاریخ : چهارشنبه 15 شهریور 1402
مطالب پر بازدید
اطلاعیه (2) بازدید : 259
آرشیو عکس (4) بازدید : 251
گروه تئاتر 1 بازدید : 249
دانستنی (1) بازدید : 219
خبر 15 بازدید : 217
خبر 16 بازدید : 215
فراخوان (5) بازدید : 213
مناسبت (6) بازدید : 209
خبر 18 بازدید : 209
خبر (5) بازدید : 207
جستجو